مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 04:402020-09-24بين الملل

مادورو خواستار اقدام اعضای سازمان ملل علیه تحریم های آمریکا شد


رییس جمهوری ونزوئلا خطاب به مجمع عمومی سازمان ملل گفت، تمام کشورهای مدافع صلح باید به تحریم های آمریکا علیه این کشور آمریکای جنوبی و متحدانش نظیر کوبا، - رییس جمهوری ونزوئلا خطاب به مجمع عمومی سازمان ملل گفت، تمام کشورهای مدافع صلح باید به تحریم های آمریکا علیه این کشور آمریکای جنوبی و متحدانش نظیر کوبا، نیکاراگوئه و سوریه اعتراض کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دولت ترامپ ظرف دو سال گذشته تحریم ها علیه ونزوئلا را با هدف برکناری نیکولاس مادورو، رییس جمهوری ونزوئلا شدت داده و او را به فساد و نقض های حقوق بشری و همچنین به تقلب در انتخابات 2018 که به پیروزی دوباره او انجامید، متهم می کند.

مادورو بر شش سال فروپاشی اقتصادی در کشوری نظارت داشته که سابقا از اعضای شکوفای اوپک بوده است و اپوزیسیون و اکثر اقتصاددان ها مقصر آن را سیاست های اقتصادی مداخله جویانه ونزوئلا می دانند.

حزب حاکم سوسیالیست ونزوئلا هم تحریم های آمریکا را مقصر نابسامانی این کشور قلمداد می کند.

رییس جمهوری ونزوئلا در سخنرانی مجازی خود خطاب به مجمع عمومی سازمان ملل گفت: ما باید خواستار توقف تمام اقدامات یکجانبه اجباری و تمام تحریم های ادعایی شویم و آنها به مردم ما اجازه دهند تا از حقوق خودشان استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادورو خواستار اقدام اعضای سازمان ملل علیه تحریم های آمریکا شد

مادورو خواستار اقدام اعضای سازمان ملل علیه تحریم های آمریکا شد