مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 18:302020-09-23پزشكي

بستری های کرونا در اردبیل همچنان در ریل صعود


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: تعداد بیماران بستری براثر کرونا در استان اردبیل در چند روز اخیر افزایش نگران کننده ای داشته است.

- شهرام حبیب زاده دوم مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این افزایش مراجعین و بستری ها تلنگری است برای همه تا همچنان پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند و با ورود فصل پاییز جانب احتیاط را رعایت کنند.

وی مجموع بستری های بیمارستان های استان را 246 نفر اعلام و خاطرنشان کرد: 54 نفر از این تعداد با حال نامساعد در بخش آی سی یو و مراقبت های ویژه نگهداری می شوند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: چهار نفر بر اثر کرونا در 24 ساعت گذشته جان باختند و 35 بیمار جدید نیز با تشخیص کرونا بستری شدند.

حبیب زاده به ترخیص 32 بیمار کرونایی نیز اشاره کرد و گفت: براساس آخرین ارزیابی ها مردم استان اردبیل تا 70 درصد پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را در اولویت کار و فعالیت خود قرار داده و 30 درصد همچنان به این موازین بی تفاوت هستند.

وی بیان کرد: کوچکترین غفلت و بی توجهی به افزایش مبتلایان و بستری ها منجر می شود که با توجه به خستگی 7 ماهه کادر درمانی امیدواریم در پیک سوم بیماری وضعیت بحرانی را شاهد نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری های کرونا در اردبیل همچنان در ریل صعود

بستری های کرونا در اردبیل همچنان در ریل صعود