مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 16:102020-09-23حوادث

کلنگ زنی 6 باب منزل مسکونی در «نیمروز»/3 واحد مسکونی افتتاح شد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از افتتاح سه واحد مسکونی و کلنگ زنی 6 واحد مسکونی در قالب طرح نذر آب 3 در مناطق محروم سیستان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد میقانی عصر چهارشنبه در خصوص اجرای طرح نذر آب 3 در سیستان و بلوچستان اظهارکرد: پس از بازدید خیّران داوطلب گلستانی از وضعیت زندگی و معیشت مردم شهرستان نیمروز در طرح های نذر آب که برای سومین سال متوالی است در استان سیستان و بلوچستان اجرا می شود.

وی افزود: همزمان با اجرای طرح نذر آب سه در این شهرستان، 6 باب منزل مسکونی کلنگ زنی شد و قول ساخت آن توسط خیرین داوطلب استان گلستان داده شد.

میقانی همچنین از افتتاح سه باب منزل مسکونی در مناطق محروم شهرستان نیمروز استان سیستان و بلوچستان به همت خیرین داوطلب گلستانی خبرداد.

وی گفت: به همت محمد درتومی، آنامحمد آق پور و داود بخشی خیران داوطلب هلال احمر گلستان، سه باب منزل مسکونی که کلنگ زنی آن در شهریور سال گذشته انجام شده بود؛ در قالب طرح ملی نذر آب سه افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) در ساخت منازل، افزود: منازل مسکونی اهدایی به متراژ حدود 75 متر مربع به سه خانواده نیازمند در شهرستان نیمروز تحویل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی 6 باب منزل مسکونی در «نیمروز»/3 واحد مسکونی افتتاح شد

کلنگ زنی 6 باب منزل مسکونی در «نیمروز»/3 واحد مسکونی افتتاح شد