مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 16:002020-09-23سياسي

کلینیک شبانه روزی شهید قاسم سلیمانی در ایلام افتتاح شد


فرمانده سپاه امیرالمومنین( ع) استان ایلام، گفت: کلینیک تخصصی شهید قاسم سلیمانی افتتاح و برای استفاده عموم مردم به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، عصر امروز به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در مراسمی با حضور سردارشاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین( ع) استان ایلام و کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام پروژهای بهداشتی و درمانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

   سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین( ع) استان ایلام، در این آیین گفت: با پیگیری ها و تلاش جهادی معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه امیرالمومنین( ع) امروز بزرگترین داروخانه تخصصی شبانه روزی شهر ایلام به مساحت 480 متر مربع در دو طبقه و با اعتبار 19 میلیارد ریال، همچنین کلینیک تخصصی شهید قاسم سلیمانی افتتاح و برای استفاده عموم مردم به بهره برداری رسید.

وی افزود: برای امداد رسانی در مواقع بحران، سه دستگاه آمبولانس و خودروی واکنش سریع توسط سپاه تجهیز و به بهره برداری رسید.

فرمانده سپاه امیرالمومنین( ع) استان ایلام، گفت: با توجه به کمبودهایی که حوزه درمان در استان ایلام وجود دارد، می طلبد که مسوولان در این زمینه توجه جدی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلینیک شبانه روزی شهید قاسم سلیمانی در ایلام افتتاح شد

کلینیک شبانه روزی شهید قاسم سلیمانی در ایلام افتتاح شد