مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 15:402020-09-23اقتصادي

دو جایزه 5G World Summit 2020 برای هواوی


هوآوی در دو بخش «نوآورترین همکاری تجاری 5G» و «بهترین راهکار در پردازش Edge Computing» موفق به دریافت جایزه‌های رویداد 5G World Summit شد.

در این رویداد که روز 15 سپتامبر سال 2020 در سائوپائولوی برزیل برگزار شد، 2 مورد از طرح‌هایی که شرکت هواوی ارائه داد بود به عنوان طرح‌های برگزیده انتخاب شدند.

در رویداد سالانه 5G World Summit که با میزبانی موسسه‌ی Informa Tech برگزار می‌شود، به بهترین طرح‌هایی که در صنعت جهانی ارتباطات 5G راهکارهای کاربردی را ارائه داده‌اند، جایزه‌هایی تعلق می‌گیرد.

هواوی در این رویداد، جوایز مربوط به نوآورترین همکاری‌ها و پردازش لبه‌ای (Edge Computing) سال را از برگزارکنندگان رویداد دریافت کرد.

نوآوری 5Gجایزه‌ی «نوآورترین همکاری تجاری 5G» به یک پروژه‌ی سلامت هوشمند با نام «5G هوشمند ضد پاندمی ووهان» تعلق گرفت که از همکاری هواوی با بیمارستان‌ها، انستیتوهای پزشکی و موسسه‌های دولتی چین در اوایل سال 2020 حاصل شده است؛ درست همان زمانی که پاندمی ویروس کرونا در حال شیوع بود.

با استفاده از ویژگی‌های فناوری 5G (پهنای باند بیشتر و تاخیر کمتر)، تجهیزات پزشکی مورد استفاده در یک سیستم سلامت امکان دریافت و ارسال سریع و با ثبات اطلاعات با سرور را پیدا می‌کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو جایزه 5G World Summit 2020 برای هواوی

دو جایزه 5G World Summit 2020 برای هواوی