مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 15:102020-09-23سياسي

امکان سواستفاده از خشکسالی توسط کشورهای مداخله جو سلب می شود


با مذاکرات دوجانبه و  اجلاس شورای حکام مرکز منطقه ای مدیریت آب شهری شرایطی فراهم می شود که به دیگرانی که از راه دور قصد مداخله و سو استفاده از شرایط خشکسالی برای بروز مشکلات منطقه ای را دارند فرصت ندهیم.

- وزیر نیرو گفت: با مذاکرات دوجانبه و  اجلاس شورای حکام مرکز منطقه ای مدیریت آب شهری شرایطی فراهم می شود که به دیگرانی که از راه دور قصد مداخله و سو استفاده از شرایط خشکسالی برای بروز مشکلات منطقه ای را دارند فرصت ندهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا اردکانیان در حاشیه اجلاس شورای حکام مرکز منطقه ای مدیریت آب شهری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه ما با همه کشورهای همسایه مرز آبی مشترک داریم اجلاس شورای حکام مرکز منطقه ای مدیریت آب شهری چه در ارتباط با همکاری های دوجانبه و چه مرکز منطقه ای مدیریت آب شهری فرصتی برای مذاکرات و همکاری و تبادل دانش و همچنین کاهش زمینه بروز اختلافات و تنازع در حوزه آب خواهد بود.

وی با اشاره به تاریخچه شورای حکام، گفت: اوایل دهه 80 شمسی با تصویب مجمع عمومی یونسکو که رای همه کشورها را داشت مرکز منطقه ای مدیریت آب شهری در تهران تاسیس و از کشورهای منطقه همسایه، هم اقلیم و سازمان های بین المللی علاقمند به حل مسایل آب دعوت کردیم به عضویت شورای حکام در آیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان سواستفاده از خشکسالی توسط کشورهای مداخله جو سلب می شود

امکان سواستفاده از خشکسالی توسط کشورهای مداخله جو سلب می شود