مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 15:052020-09-23حوادث

متهم: دوستم تنبلی کرد، او را زدم


نگهبان ساختمان نیمه کاره که همکارش را به قتل رسانده بود در جلسه دادگاه مدعی شد به خاطر تنبلی و زورگویی‌های او از دستش خسته شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، رسیدگی به این پرونده از سال 97 با گزارش یک قتل در ساختمانی نیمه کاره از سوی مالک ساختمان آغاز شد.

بلافاصله مأموران به صحنه قتل رفتند و در پرس و جو با فردی که گزارش قتل را داده بود متوجه شدند مقتول فردی به نام مهدی است که با دوستش قاسم در محل ساختمان نیمه کاره به عنوان نگهبان و کارگر ساختمانی کار می‌کردند اما پس از وقوع قتل قاسم نیز وسایلش را جمع کرده و از آنجا گریخته بود.

با پیگیری‌های پلیس معلوم شد که قاسم قصد خروج غیرقانونی از مرز را داشته که توسط پلیس مرزبانی شناسایی و دستگیر شد.

وی پس از انتقال به اداره آگاهی و در همان ابتدا به قتل دوستش مهدی اعتراف کرد و در توضیح ماجرا گفت: من و مهدی سال‌های زیادی با هم رفاقت داشتیم و چند وقت پیش برای کار باهم به تهران آمدیم.

اما از وقتی که به تهران آمدیم مهدی دیگر کار نمی‌کرد و با تنبلی مدام کارهایش را سر من می‌ریخت و هربار که اعتراض می‌کردم من را به باد کتک می‌گرفت.

آخرین بار در همین ساختمانی که قتل رخ داده کار گرفتیم و هر دو نگهبان و کارگر ساختمانی شدیم اما وقتی مهدی دید که من زیاد کار می‌کنم او دیگر کار نمی‌کرد تا اینک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهم: دوستم تنبلی کرد، او را زدم

متهم: دوستم تنبلی کرد، او را زدم