مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 14:402020-09-23سياسي

شهادت، رسیدن به مقامات عالیه است


رییس حوزه علمیه منصوریه شیراز گفت: شهادت پایان نیست بلکه آغاز راه است، برای شهید، شهادت رسیدن به مقامات عالیه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا حدائق، ظهر امروز در حاشیه مراسم یادواره شهدای روحانیت و چهار شهید حوزه علمیه منصوریه با تاکید بر لزوم برگزاری چنین یادواره هایی، اظهار داشت: شهادت پایان نیست بلکه آغاز راه است، برای شهید، شهادت رسیدن به مقامات عالیه است، رمز عظمت شهید یا هریک از بزرگان فی سبیل الله است.

رییس حوزه علمیه منصوریه با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای روحانیت به ویژه چهار شهید حوزه علمیه منصوریه گفت: حداقل وظیفه ما برای پاسداشت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا حضور در این مراسم ها است.

وی با اشاره به آیه 169 سوره آل عمران تصریح کرد: مقام شهید بالا است به گونه ای که خداوند می فرماید این گونه اظهار نکنید کسانی که درراه خدا شهید شده اند مرده اند، حتی تصور نکنید و به فکر خود راه ندهید که کشته شده اند بلکه این ها زندگان حقیقی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین حدائق، شهید سلیمانی را یکی از همین افرادی معرفی کرد که رمز عظمتش فی سبیل الله بوده است، وی درباره این شهید والا مقام گفت: دفاع مقدس پایان یافت، پس ازآن مسئولیت دفاع از حرم را بر عهده گرفت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت، رسیدن به مقامات عالیه است

شهادت، رسیدن به مقامات عالیه است