مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 14:052020-09-23سياسي

سازمان اجتماعی و فرهنگی مامور ویژه احقاق حقوق عابران پیاده


معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: این سازمان بصورت مستقیم طی مصوبه ای از سوی شورای اسلامی شهر، ماموریت پیگیری کلان پروژه ترویج رعایت حق تقدم عابر پیاده را برعهده دارد.

- به گزارشخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، صدرا یوسفی با اشاره به دو محور اصلی فعالیت های سازمان اجتماعی و فرهنگی بیان کرد: دو پروژه ترویج رعایت حق تقدم عابر پیاده و تفکیک زباله از مبدا، دو محور اصلی فعالیت این سازمان است که به طور جدی در دستورکار معاونت فرهنگی و هنری و دبیرخانه فرهنگ شهروندی قرار گرفته است.

وی افزود: تاکنون کارهای پژوهشی، مطالعاتی و بسترسازی متعددی در راستای تحقق این دو کلان پروژه انجام شده است و به عنوان یک نهاد فرهنگی توانسته ایم ادبیات حق تقدم عابر پیاده را بین عموم اقشار جامعه جا بیاندازیم.

یوسفی ضمن تاکید بر حقوق عابران پیاده در کلان شهر مشهد تصریح کرد: برخلاف سال های گذشته رویکرد مدیریت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر استفاده عابران پیاده از معابر شهری و موضوع پیاده محوری و تسهیل عبور و مرور در شهری ایمن برای آنان است.

معاون فرهنگی و هنری این سازمان با اشاره به تاکید شهردار مشهد نسبت به کلان پروژه ترویج رعایت حق تقدم عابر پیاده و تغییر رفتار رانندگان مشهدی نسبت به این موض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان اجتماعی و فرهنگی مامور ویژه احقاق حقوق عابران پیاده

سازمان اجتماعی و فرهنگی مامور ویژه احقاق حقوق عابران پیاده