موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 13:252020-09-23فناوري

چگونه سرور مجازی ترکیه داشته باشیم؟


حتما برای شما هم پیش آمده که نیاز به انجام امور بانکی خود از کشور ترکیه باشید و یا نیاز به باز کردن اکانت دولوپری گوگل و یا امور فریلنسری باشید ولی این کشور فقط به شهروندان خودش این امکان را می دهد و اجازه به افراد دیگر از کشور های دیگه را نمی دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،بنابراعلام مبین هاست، در این متن می خواهیم به راهکاری برای حل این موضوع بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

ابتدا به این موضوع باید اشاره کنیم که سرور و سرور مجازی چیست؟ سرور یک کامپیوتر بسیار قدرتمند است که دارای منابع سخت افزاری بسیار قوی می باشد و این کامپیوتر قدرتمند از اینترنت بسیار پرسرعت بهره می برد.

این سرور در کشور های مختلفی می تواند قرار بگیرد و با نصب سیستم عامل های مختلفی روی این سرور، شما می توانید دارای آی پی آن کشور مقصد باشید.

به این سرور، سرور مجازی گفته می شود و شما با سرور مجازی ترکیه در ایران با اینترنت به سرور مجازی خود وصل می شوید.

محیط سرور کاملا شبیه ویندوز خودتون می باشد و دارای مرورگر است و می توانید از مرورگر سرور به سایت های بانکی، سایت های فریلنسری و غیره متصل شده به عنوان یک شهروند ترکیه در فضای مجازی شناخته شوید و بدون هیچ مشکلی به کارهای مربوطه خود بپردازید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه سرور مجازی ترکیه داشته باشیم؟

چگونه سرور مجازی ترکیه داشته باشیم؟