مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 12:502020-09-23سياسي

بحثی درباره شعر دفاع مقدس


رضا اسماعیلی و محمود اکرامی فر به ارائه دیدگاه شان درباره شعر دفاع مقدس و تقسیم بندی هایی که در این حوزه وجود دارد پرداختند.

- رضا اسماعیلی و محمود اکرامی فر به ارائه دیدگاه شان درباره شعر دفاع مقدس و تقسیم بندی هایی که در این حوزه وجود دارد پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این شاعر در دومین روز از هفته دفاع مقدس و در ادامه سلسله گفت وگوهای زنده اینستاگرامی در سنگر ادب و هنر اظهار کرد: هم اکنون شعر دفاع مقدس با شعر مقاومت و پایداری شناسنامه مشترکی دارند و هر دو می کوشند صلح، عدالت خواهی، حق طلبی، آزادگی و ارزش ها را روایت و با زبانی مشترک با مخاطبان صحبت کنند.

او شعر دفاع مقدس را به عنوان موجود زنده ای دانست که دائماً در حال پوست اندازی است و جلوه های جدیدی از خود به نمایش می گذارد و در ادامه افزود: پس از دفاع مقدس حوادث و اتفاقات فراوانی از جمله شهادت مدافعان حرم، شهید حججی و شهادت سردار سلیمانی، شهدای آتش نشان و مدافعان حریم سلامت رخ داد که مصادیق بارزی از دفاع مقدس است.

اسماعیلی همچنین گفت: شاعران انقلاب از آرمان های بلند انقلاب اسلامی عدالت و عدالت خواهی دفاع می کردند؛ شاعرانی چون زنده یاد احمد زارعی، سلمان هراتی و محمدرضا عبدالملکیان در حوزه عدالت خواهانه شعرهایی را سرودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحثی درباره شعر دفاع مقدس

بحثی درباره شعر دفاع مقدس