مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 11:552020-09-23سياسي

نامه موسوی خویینی ها درباره انتخابات 1400


موسوی خویینی ها دبیرکل مجمع روحانیون مبارز نوشت: شما نخبگان و فعالان و تحلیلگران سیاسی باید با تمام توان تلاش کنید تا مردم را قانع کنید که راه علاج مشکلات ویرانگر رهاکردن انتخابات نیست و باید با حضور همهٔ اقشار جامعه راه را بر رفتار ها و دخالت های ناصواب بست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سیدمحمد موسوی خو‌یینی‌ها، دبیرکل مجمع روحانیون مبارز در نامه‌ای که آن را در کانال تلگرامی خود منتشر کرد، به موضوع انتخابات 1400 با توجه به مشکلات معیشتی مردم و کرونا و دلایل لزوم مشارکت در این انتخابات پرداخت.

در بخشی از این نامه آمده است: گفته می‌شود یکی از علل عدم مشارکت بعضی گروه‌ها و برخی فعالان سیاسی رفتار ناصواب نهاد‌های مسئول و غیرمسئول و دخالت‌های ناروای آنان در تمام مراحل انتخابات است.

بنده این نگاه را تخطئه نمی‌کنم؛ اما آیا نباید به همین علت در انتخابات مشارکت فعال داشت تا هرچه بیشتر این رفتار‌ها و دخالت‌های ناروا آشکار شود و ملت را به تصمیمی مناسب برساند؟ اگر دیگران مرتکب رفتار‌های ناصواب و دخالت‌های ناروا شده‌اند، چرا ما صحنه را ترک کنیم؟ آیا عرصه را ترک می‌کنید تا معلوم نشود که آنان چه بر سر انتخابات می‌آورند؟ هرگز چنین گمانی به شما گرامیان نمی‌رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه موسوی خویینی ها درباره انتخابات 1400

نامه موسوی خویینی ها درباره انتخابات 1400