مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:302020-09-23سياسي

3500 کم سواد و بی سواد در استان بوشهر آموزش می بینند


معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در سال 99 بیش از سه هزار و 500 نفر از افراد کم سواد و بی سواد جذب فعالیت های سوادآموزی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مجتبی هاشمی نژاد صبح چهارشنبه در گردهمایی مدیران سواد آموزی و معاونین و رؤسای ادارات سوادآموزی استان ها که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با گرامیداشت چهلمین سالروز شروع دفاع مقدس ملت ایران اظهار کرد: گرامیداشت این ایام، پاسداشت ایثار، خودگذشتگی و غیرت مردمان این سرزمین در سال های خون و حماسه است.

وی افزود: مجموعه نهضت سوادآموزی در طول هشت سال عشق و حماسه، با تقدیم 176 شهید پرافتخار که نماد استقامت، ایثار و جهاد برای تضمین عزت و سربلندی ملت ایران هستند، وظیفه خود را نسبت به انقلاب و مردم ادا کرده است.

هاشمی نژاد با اشاره به تکمیل و به روزرسانی بانک اطلاعات افراد کم سواد و بی سواد در استان گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، در سال جاری بیش از سه هزار و 500 نفر از خدمات مجموعه سوادآموزی بهره مند می شوند.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر استمرار فعالیت های آموزشی در شرایط کرونایی عنوان کرد: در برگزاری کلاس ها به شیوه های حضوری، مجازی و یا تلفیقی، تابع شرایط و ضوابط ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3500 کم سواد و بی سواد در استان بوشهر آموزش می بینند

3500 کم سواد و بی سواد در استان بوشهر آموزش می بینند