مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 08:052020-09-23سياسي

ناگفته ای از عملکرد بهیاران در جنگ + فیلم


کتاب «دختر تبریز» به قلم هدی مهدی زاد، فراز و فرود های زندگی پُرماجرای خانم «صدیقه صارمی» رزمنده، امدادگر، مربی نهضت سوادآموزی و مربی پرورشی تبریزی را قبل و بعد از انقلاب اسلامی روایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب دختر تبریز به قلم هدی مهدی زاد فراز و فرود های زندگی پُرماجرای خانم صدیقه صارمی رزمنده، امدادگر، مربی نهضت سوادآموزی و مربی پرورشی تبریزی را قبل و بعد از انقلاب اسلامی روایت می کند.

صارمی در این کتاب، خاطراتی از مبارزات مردم تبریز در انقلاب، دفاع مقدس، همراهی با آیت الله شهید مدنی در ستاد نماز جمعه و سردار شهید مهدی باکری در جبهه جنوب ارائه می کند و روایت های ناگفته ای از عملکرد بهیاران در جنگ تحمیلی و معلمان نهضت سوادآموزی، جهادگران و مربیان پرورشی دهه شصت دارد.

دختر تبریز خاطرات دختر پُر جنب وجوشی است که از دل حوادث و ماجراهای تلخ و شیرین در دهه شصت عبور کرده و جوانی و میانسالی اش دستخوش ماجراهای جذابی است و یک الگوی موفق و افق روشن برای زنان و دختران امروز ارائه می کند.

این کتاب 208صفحه ای که مدتی پیش چاپ چهارم آن هم به همت انتشارات راه یار منتشر شد، به تازگی به زبان ترکی آذربایجانی نیز ترجمه و توسط انتشارات پولی پرس در کشور جمهوری آذربایجان عرضه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته ای از عملکرد بهیاران در جنگ + فیلم

ناگفته ای از عملکرد بهیاران در جنگ + فیلم