مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:102020-09-23اقتصادي

نظام مهندسی کشاورزی برای جلوگیری از خام فروشی و برندسازی چاره اندیشی کند


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: خام فروشی و نداشتن برند و بسته بندی ویژه برای فرآورده های دامی را یکی از معضلات استان در عدم موفقیت در معرفی و فروش تولیدات کشاورزی و دامی استان است.

- ایسنا/ایلام سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: خام فروشی و نداشتن برند و بسته بندی ویژه برای فرآورده های دامی را یکی از معضلات استان در عدم موفقیت در معرفی و فروش تولیدات کشاورزی و دامی استان است.

جهانگیر رستمزاد در دیدار با اعضای نظام مهندسی کشاورزی استان، اظهار کرد: برندسازی، فرآوری و بسته بندی نقش بسیار مهمی در افزایش ارزش افزوده و همچنین ارزش گذاری فرآورده های تولید شده دارد و مهندسان نظام مهندسی کشاورزی باید در بخش های مختلف به فکر چاره برای رفع این مشکلات باشند و از توان و تخصص خود در راستای استفاده مطلوب از ظرفیت های استان در حوزه کشاورزی نهایت استفاده را ببرند.

وی با بیان اینکه استان ایلام با توجه به ظرفیت هایی که در بخش کشاورزی دارد و همچنین وجود سه میلیون راس دام سبک و سنگین و تولیدات دامی قابل توجه در صورت استفاده مناسب از سیستم مکانیزاسیون و صنایع تبدیلی و تکمیلی می تواند علاوه بر ایجاد اشتغال برای دانش آموختگان بخش کشاورزی در زمینه افزایش بهره وری در تولید و ارزش افزوده فرآورده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام مهندسی کشاورزی برای جلوگیری از خام فروشی و برندسازی چاره اندیشی کند

نظام مهندسی کشاورزی برای جلوگیری از خام فروشی و برندسازی چاره اندیشی کند