مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:102020-09-23سياسي

خضریان: حرف و عمل اروپا یکی نیست / باید سریعتر ابتکار عمل را دست بگیریم


علی خضریان نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، اظهار داشت: تصمیم دولت آمریکا مبنی بر خروج از ⁧‫برجام‬⁩ و سپس استفاده از ⁧‫مکانیسم ماشه‬⁩ که به زعم خودشان در راستای سیاست .

- نماینده تهران گفت: ایران می بایست هرچه سریعتر ابتکار عمل را در دست گیرد و با تعیین الزام زمان بندی برای اروپا، اجرای تعهدات یازده گانه اروپا را مطالبه کند.

علی خضریان نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، اظهار داشت: تصمیم دولت آمریکا مبنی بر خروج از ⁧‫برجام‬⁩ و سپس استفاده از ⁧‫مکانیسم ماشه‬⁩ که به زعم خودشان در راستای سیاست کلان این کشور برای فلج کردن مولفه های قدرت جمهوری اسلامی در حوزه های اقتصادی، موشکی، منطقه ای و هسته ای است، دارای دو فاز عملیاتی است.

وی ادامه داد: در فاز اول ⁧‫آمریکا‬⁩ شاکی است و ایران‬⁩ از منظر این کشور در جایگاه متهم نشسته و علی الظاهر ترویٔیکای اروپایی فعلا خود را بی طرف نشان می دهد.

البته این بی طرفی ⁧‫اروپا‬⁩ بدین معنی است که متهم بودن ایران را می پذیرد ولی شاکی بودن آمریکا را بدلیل خروج آمریکا(فعلا) قبول ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خضریان: حرف و عمل اروپا یکی نیست / باید سریعتر ابتکار عمل را دست بگیریم

خضریان: حرف و عمل اروپا یکی نیست / باید سریعتر ابتکار عمل را دست بگیریم