مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 06:352020-09-23سياسي

ارائه گزارش شورای اجتماعی کشور/ تایید انتخاب 4 نفر از روسای دانشگاه ها


جلسه 831 شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی و با حضور قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین رییسی رییس قوه قضاییه و اعضای شورا در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه 831 شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی و با حضور قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین رییسی رییس قوه قضاییه و اعضای شورا در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه این جلسه و در جمع خبرنگاران پیرامون مصوبات این جلسه اظهار داشت: دستور اصلی جلسه ارائه گزارش شورای اجتماعی کشور نسبت به مؤلفه ها و شاخص های اجتماعی کشور بود که توسط رحمانی فضلی وزیر کشور و رستم وندی رییس سازمان اجتماعی کشور ارائه شد.

عاملی با بیان اینکه بر اساس مصوبه خرداد 1397 شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ شورای اجتماعی کشور وظیفه رصد و پایش آسیب های اجتماعی و همچنین سایر مؤلفه های اجتماعی را عهده دار شده است، گفت: گزارش ارائه شده حکایت از آن دارد که مجموعه سازمان های متولی مسائل اجتماعی در کشور به عنوان یک شبکه اجتماعی همکاری های تنگاتنگی را پیدا کرده اند و به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه گزارش شورای اجتماعی کشور/ تایید انتخاب 4 نفر از روسای دانشگاه ها

ارائه گزارش شورای اجتماعی کشور/ تایید انتخاب 4 نفر از روسای دانشگاه ها