مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 06:102020-09-23فرهنگي

جایزه ادبی مشهد باید بهانه ای برای پرداختن به بخش ترانه در جشنواره ها باشد


دبیر رویداد ملی جایزه ادبی مشهد گفت: امیدوارم جایزه ادبی مشهد بهانه ای باشد که در آینده به طور اختصاصی به بخش های ترانه، شعر محاوره، شعر کودک و نوجوان و شعر طنز نیز بپردازیم.

- ایسنا/خراسان رضوی دبیر رویداد ملی جایزه ادبی مشهد گفت: امیدوارم جایزه ادبی مشهد بهانه ای باشد که در آینده به طور اختصاصی به بخش های ترانه، شعر محاوره، شعر کودک و نوجوان و شعر طنز نیز بپردازیم.

حسین لعل بذری در گفت وگو با ایسنا در رابطه با گلایه ها و انتقاداتی که از سوی ترانه سرایان نسبت به عدم حضور این بخش در جایزه ادبی مشهد مطرح شده است، اظهار کرد: دوستانی که در زمینه ادبیات کودک و نوجوان فعالیت می کنند و افرادی که در شعر طنز فعالیت می کنند هم نسبت به عدم حضور این دو بخش در جایزه ادبی مشهد گلایه داشته اند.

بنده فکر می کنم آن بخش ها باید در رویدادهایی دیگر تعریف شود، یعنی باید جایزه اختصاصی ترانه و رویدادی که به صورت تخصصی به حوزه کودک و نوجوان بپردازد به صورت جداگانه برگزار شود.

وی افزود: جایزه ادبی مشهد اولین تجربه جایزه است، در جشنواره ها به طور ویژه معمولا به یک بخش شعر یا داستان می پردازند، اما وقتی رویدادی ملی با عنوان جایزه ادبی که شعر، داستان و روایت نگاری را شامل می شود برگزار می شود، باید قائل به این باشیم که وقتی بخش ها متنوع و زیاد می شود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه ادبی مشهد باید بهانه ای برای پرداختن به بخش ترانه در جشنواره ها باشد

جایزه ادبی مشهد باید بهانه ای برای پرداختن به بخش ترانه در جشنواره ها باشد