مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 05:402020-09-23اقتصادي

اخراج 22 هزار نفر از لوفتهانزا به دلیل کاهش سفرهای هوایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از راشاتودی، هواپیمایی پرچمدار آلمان، لوفتهانزا، اعلام کرد با تداوم تضعیف تقاضای مسافرت هوایی به علت پاندمی کرونا، - هواپیمایی پرچمدار آلمان، لوفتهانزا، اعلام کرد با تداوم تضعیف تقاضای مسافرت هوایی به علت پاندمی کرونا، تعداد کارکنان بیشتری را اخراج خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از راشاتودی، هواپیمایی پرچمدار آلمان، لوفتهانزا، اعلام کرد با تداوم تضعیف تقاضای مسافرت هوایی به علت پاندمی کرونا، تعداد کارکنان بیشتری را اخراج خواهد کرد.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد: تعداد 22٫000 نفر نیروی تمام وقت مازاد شرکت که قبلاً اعلام شده بود به علت شرایط موجود و بسته سوم از برنامه تغییر ساختار شرکت، افزایش خواهد یافت.

لوفتهانزا همچنین اعلام کرد با توجه به این که این شرکت در شرایط فعلی ماهانه 500 میلیون یورو ضرر می کند، هواپیما های بیشتری را از سرویس خارج خواهد کرد.

با توجه به این که تقاضای مسافرت هوایی در زمستان کمتر از انتظار خواهد بود و ویروس کرونا همچنان مسافرت هوایی را تحت تأثیر قرار داده است، لوفتهانزا تا سال 2025 ناوگان خود را 150 هواپیما کاهش خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخراج 22 هزار نفر از لوفتهانزا به دلیل کاهش سفرهای هوایی

اخراج 22 هزار نفر از لوفتهانزا به دلیل کاهش سفرهای هوایی