مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 05:102020-09-23بين الملل

چراغ سبز آمریکا به سیا برای اقدامات تروریستی در ونزوئلا


رییس جمهور ونزوئلا گفت که دولت آمریکا به سازمان جاسوسی خود برای انجام اقدامات تروریستی و مخفیانه در این کشور چراغ سبز داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا روز سه شنبه (به وقت محلی) گفت که دولت آمریکا از سازمان جاسوسی سیا برای انجام عملیات تروریستی در ونزوئلا استفاده میکند.

وی در نطقی تلویزیونی گفت: آن ها به سیا چراغ سبز نشان داده اند تا توسط عناصر خود عملیات تروریستی و مخفیانه علیه اهداف نفتی، برق، نظامی و انتخاباتی و دیگر اقدامات مخفیانه کثیف را انجام دهند.

رییس جمهور ونزوئلا جمعه گذشته اعلام کرد که یک جاسوس آمریکایی در این کشور دستگیر شده که پیشتر از تفنگداران دریایی آمریکا در عراق بود.

همچنین به دنبال دستگیری این جاسوس در ونزوئلا، دادستان ارشد این کشور روز دوشنبه گفت که این فرد قصد ایجاد اخلال در شبکه برق و پالایشگاه های این کشور را داشت.

ویلیام ساب دادستان ارشد ونزوئلا گفت سه تن از همدستان این جاسوس آمریکایی روز های گذشته از سوی نیرو های امنیتی دستگیر شدند.

این مقام ارشد ونزوئلایی نام این جاسوس آمریکایی را ماتیو هیث اعلام کرد.

دادستان ارشد ونزوئلا تصاویری از تجهیزات ضبط شده از سوی این گروه از جمله نارنجک انداز، مواد منفجره تلفن ماهواره ای و مقادیری دلار آمریکا را نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ سبز آمریکا به سیا برای اقدامات تروریستی در ونزوئلا

چراغ سبز آمریکا به سیا برای اقدامات تروریستی در ونزوئلا