مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 22:452020-09-22سياسي

قالیباف: خون شهید سلیمانی هیبت آمریکا را شکست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در برنامه روایت حبیب به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهارداشت: آغاز هفته دفاع مقدس را به همه ملت چه کسانی که بعد از دوران دفاع مقدس پا به عرصه هستی گذاشتند و چه کسانی که در این دوران بودند، - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: خون شهید قاسم سلیمانی هیبت آمریکا را شکست و در گام دوم انقلاب اسلامی ریشه غرب زدگی و غرب گرایی را از کشور خواهد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در برنامه روایت حبیب به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهارداشت: آغاز هفته دفاع مقدس را به همه ملت چه کسانی که بعد از دوران دفاع مقدس پا به عرصه هستی گذاشتند و چه کسانی که در این دوران بودند، تبریک عرض می کنم و قطعاً همه ما مدیون شهدا، ایثارگران و جانبازان هستیم.

وی بیان کرد: بنده در عملیات فتح المبین که در چذابه مستقر بودیم و جنگ بسیار شدید بود، برای اولین بار سردار سلیمانی را دیدم اما در عملیات بیت المقدس با وی بیشتر آشنا شدم.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که بر این اساس اولین آشنایی ما در جبهه و در دوران دفاع مقدس بود، متذکر شد: بعد از دوران دفاع مقدس، بنده در تهران خدمت می کردم و ایشان در کرمان بود اما با وجود آن ارتباط ما همچنان ادامه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: خون شهید سلیمانی هیبت آمریکا را شکست

قالیباف: خون شهید سلیمانی هیبت آمریکا را شکست