مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 20:352020-09-22سياسي

عزم بنیاد علوی برای محرومیت زدایی از شهرستان اردل


ظرف حداکثر 2 هفته آینده عوامل بنیاد علوی در محل شهرستان اردل مستقر می شوند و شروع به طراحی و اجرای طرح های توسعه و محرومیت زدا در این منطقه خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد محسن منصوری شامگاه سه شنبه در جلسه محرومیت زدایی در محل استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: از 3 ماه پیش عوامل بنیاد علوی به نمایندگی از بنیاد مستضعفان مطالعات خود را برای پیگری مشکلات و رفع محرومیت در چهارمحال و بختیاری شروع کردند.

 رییس بنیاد علوی ادامه داد: شهرستان های ده گانه استان مورد ارزیابی قرار گرفت که با بررسی شاخص های متعدد، شهرستان اردل با اولویت بخش های محرومی از جمله منطقه میان کوه، برای استقرار نیرو های بنیاد علوی و اقدام برای ایجاد پروژه های عمرانی و رفع محرومیت، در نظر گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده است تمرکز برای رفع محرومیت و ایجاد زیرساخت در یک منطقه خاص تاثیرگذارتر از کارهای موردی است و اجرای این الگوی جامع توسعه منطقه ای نیز دارای ابعاد مختلفی از جمله آموزشی، فرهنگی، اقتصادی، اشتغالزایی و عمرانی است که همه این موارد در کنار هم باعد توسعه یابد.

منصوری تاکید کرد: ظرف حداکثر 2 هفته آینده عوامل بنیاد علوی در محل شهرستان اردل مستقر می شوند و شروع به طراحی و اجرای طرح های توسعه و محرومیت زدا در این منطقه خواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم بنیاد علوی برای محرومیت زدایی از شهرستان اردل

عزم بنیاد علوی برای محرومیت زدایی از شهرستان اردل