مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 19:452020-09-22سياسي

گشت ارشاد کرونا تشکیل می شود


سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: متاسفانه رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اصفهان که نزدیک به 82 درصد بود به 62 درصد کاهش پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، حجت الله غلامی، شامگاه (سه شنبه- اول مهرماه) در نشست خبری که به صورت اینترنتی برگزار شد، اظهار کرد: در خصوص بحث آموزش ستاد ملی مقابله با کرونا دقیقا وضعیت را روشن کرده است.

متوسط آموزش حضوری در مدارس استان 10 تا 15 است و ظرفیت مدارس با 15 درصد بهترین حالت است تا دانش آموزانی که امکانات ندارند در مدرسه حاضر شوند و اشکالات خود را بیان کنند.

وی افزود: متاسفانه برخی دستگاه‌ها نسبت به آماری که ناقص است و صحت آن اعلام نشده آمار می‌دهند در حالی که تنها دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و کاشان مجاز هستند تعداد بستری ها، مبتلایان و فوتی‌ها را بدهند.

امیدواریم کسانی که دسترسی به آمار دارند با دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان و کاشان هماهنگ شوند و از دادن آمار ناقص پرهیز کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، ادامه داد: متاسفانه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اصفهان که نزدیک به 82 درصد بود به 62 درصد کاهش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشت ارشاد کرونا تشکیل می شود

گشت ارشاد کرونا تشکیل می شود