مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 18:552020-09-22سياسي

الگوی شهدای مدافع حرم شهدای دفاع مقدس بودند


فرمانده بسیج ناحیه مقاومت بهشهر با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم با الگوبرداری از دفاع مقدس هشت ساله ما در مسیر شهدا گام برداشتند و به شهادت رسیدند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از بهشهر، حسن پورقربان، امشب در دیدار با امام جمعه شهرستان بهشهر به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: تلاش برای پاسداری و حراست از این نظام و انقلاب، فرهنگی است که از دوران دفاع مقدس برای ما به یادگار مانده است.

وی افزود: نهادینه کردن فرهنگ مقدس دفاع مقدس و ایثار و مقاومت در بین نسل جدید امروز یکی از برنامه های محوری است که نباید لحظه ای از این برنامه ها غافل شد.

فرمانده بسیج ناحیه بهشهر افزود: دشمن امروز با جنگ های مختلف و از مسیرهای متفاوت وارد جنگ با ما شده است و اکنون در جنگ اقتصادی با تمام توان وارد عمل شده است و با نهادینه کردن فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس می توان بر این دشمن و حملات دشمنان نائل شد.

وی با اعلام اینکه شهدای مدافع حرم با الگوبرداری از دفاع مقدس هشت ساله  ما در مسیر شهدا گام برداشتند و به شهادت رسیدند، خاطر نشان کرد: بسیاری از شهدای مدافع حرم ما از جوانان نسل جدیدی بودند که جنگ را ندیده  و لمس نکرده بودند.

پورقربان گفت: شهید سیدسجاد خلیلی شهید مدافع حرم بهشهر، از جوانان نسل سوم انقلاب است که با همین فرهنگ شهید و شهادت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوی شهدای مدافع حرم شهدای دفاع مقدس بودند

الگوی شهدای مدافع حرم شهدای دفاع مقدس بودند