مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 18:152020-09-22اجتماعي

نیروی انسانی در اورژانس اجتماعی اصفهان اضافه نشده است


در استان اصفهان 18 مرکز اورژانس اجتماعی فعالیت دارد اما نیروی انسانی در اورژانس اجتماعی اضافه نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، مرضیه فرشاد عصر امروز در کارگروه اجتماعی، فرهنگی و سلامت بانوان شهرستان گلپایگان با بیان اینکه سال 80 استان اصفهان با تعداد 12 مرکز اورژانس اجتماعی در سطح کشور پیشرو بود، اظهار کرد: اکنون در استان اصفهان 18 مرکز اورژانس اجتماعی فعالیت دارد اما نیروی انسانی در اورژانس اجتماعی اضافه نشده است.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: شهرستان گلپایگان به دلیل مسافت طولانی با مرکز استان جذب نیرو برای اورژانس اجتماعی نداشته و در این زمینه مظلوم واقع شده است در حالی در سایر شهرهای استان دو نیرو در اورژانس اجتماعی فعالیت می کند.

وی تصریح کرد: سهمیه متادون در اختیار دانشگاه علوم پزشکی است و اگر در شهرستان سهمیه متادون کاهش دارد سهمیه شربت اپیوم درخواست شود.

فرشاد با بیان اینکه مطالبه گری که بدون برنامه باشد با توجه به شرایط اقتصادی و محدود بودن منابع خیرین امکان انجام آن نیست، تأکید تصریح کرد: با توجه به این در شهرستان مرکز مراقبت معتادان نداریم اما می توانیم به خانواده نقش مراقبت بعد از خروج از زندان بدهیم تا با کمک خیرین در خانواده خودش مراقبت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انسانی در اورژانس اجتماعی اصفهان اضافه نشده است

نیروی انسانی در اورژانس اجتماعی اصفهان اضافه نشده است