مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 15:502020-09-22سياسي

اعزام زائر، موکب داران و یا هیات اربعین حسینی به عراق ممنوع اعلام شد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس تصمیمات ستاد ملی اربعین حسینی هرگونه اعزام زائر، اعزام موکب داران و اعزام هیاتی به مناسبت اربعین حسینی به کشور عراق ممنوع اعلام شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس تصمیمات ستاد ملی اربعین حسینی هرگونه اعزام زائر، اعزام موکب داران و اعزام هیاتی به مناسبت اربعین حسینی به کشور عراق ممنوع اعلام شده است.

حسین کلانتری در ستاد اربعین حسینی استان، افزود: هیچگونه ثبت نامی برای مشتاقان، زائرین و موکب داران اربعین حسینی به کشور عراق انجام نمی شود.

وی اظهار کرد: دولت عراق نیز همه مرزها را بسته و از ورود زائر به مرزها قطعا جلوگیری می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: براساس اطلاعیه ستاد ملی اربعین حسینی، هرگونه راهپیمایی به مناسبت اربعین حسینی در شهرهای کشور نیز ممنوع اعلام شده است.

کلانتری ادامه داد: براساس تصمیم ستاد ملی اربعین حسینی مراسمات اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش به صورت محرم و عاشورا و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: چون مراسمات محرم، تاسوعا و عاشورای حسینی امسال به خوبی و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، تجربه و الگویی برای انجام مراسمات اربعین حسینی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام زائر، موکب داران و یا هیات اربعین حسینی به عراق ممنوع اعلام شد

اعزام زائر، موکب داران و یا هیات اربعین حسینی به عراق ممنوع اعلام شد