مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 14:252020-09-22اقتصادي

14 هزار «دانش آموز» کرمانشاهی زیر پوشش کمیته امداد هستند


مدیرکل کمیته امداد با بیان اینکه هم اکنون حدود 14 هزار دانش آموز در استان تحت حمایت این نهاد هستند، گفت:در شور عاطفه های سال جاری 253 میلیون تومان اعتبار به تامین ملزومات تحصیلی و البسه دانش آموزان نیازمند کرمانشاهی اختصاص داده شده است.

-  محسن رخصی در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص میزان کمک های اعطای در جشن عاطفه ها، اظهار داشت: شور عاطفه های امسال از 22 شهریور ماه آغاز و تا 11 مهر ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: امسال این شور مذهبی-ملی با شعارهای همدل می شویم در تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان و همچنین همدل می شویم برای مهربانی در مهرماه برگزار می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: در تازه ترین کمک های جمع آوری شده در شور عاطفه های سال جاری 253 میلیون تومان اعتبار به تامین ملزومات تحصیلی و البسه دانش آموزان نیازمند کرمانشاهی اختصاص داده شده است.

وی افزود: با این میزان کمک 500 بسته کامل شامل کیف و لوازم التحریر، 300 جفت کفش و 300 البسه فرم مدرسه برای دانش آموزان نیازمند در شهرستان کرمانشاه خریداری شده است.

محسن رخصی عنوان کرد: این اقلام تحصیلی و البسه از محل موقوفات حاج محمد تقی اصفهانی، موقوفات مرکز افق و کمک های خیران در شور عاطفه ها تامین و خریداری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 هزار «دانش آموز» کرمانشاهی زیر پوشش کمیته امداد هستند

14 هزار «دانش آموز» کرمانشاهی زیر پوشش کمیته امداد هستند