مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 14:152020-09-22اقتصادي

چه فرشی کیفیت استاندارد و قابل قبولی دارد؟


استفاده از فرش در خانه ها همیشه از اهمیت خاصی برخوردار بوده زیرا فرش، نمای داخلی خانه را تکمیل کرده و به فضا نوعی اصالت و زیبایی می بخشد؛ از این رو بسیاری از افراد در خرید آن حساسیت به خرج می دهند تا مبادا انتخاب نادرستی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام مرداس، از آنجایی که افراد فرششان را برای چندین سال نگهداری می کنند و یا حتی آن را نسل به نسل می چرخانند، باید فرشی بخرید که از هر لحاظ کیفیت مطلوبی داشته باشد تا برای سال ها قابل استفاده باشد بنابراین باید با ویژگی هایی که کیفیت یک فرش را تعیین می کنند به خوبی آشنا شوید تا از خرید خود احساس رضایت داشته باشید.

عوامل تاثیرگذار در کیفیت فرش به طور کلی نحوه بافت، جنس الیاف، میزان شانه و تراکم فرش از جمله عواملی هستند که کیفیت نهایی هر فرشی را تعیین می کنند.

همانطور که می دانید الیاف مصنوعی انواع مختلفی دارند و به همین خاطر شاهد درجه کیفیت های متفاوتی در فرش های گوناگون هستیم.

به همین خاطر اگر می خواهید فرشی تهیه کنید که تا سال ها دوام داشته باشد و پس از چند بار شستشو فرسوده نشود، باید فرشی از رده درجه یک خریداری نمایید.

سایر فرش ها دارای درجه های کیفیتی مختلفی هستند که طبیعتا با بالا رفتن درجه ها از میزان کیفیت و مرغوبیت فرش کاسته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه فرشی کیفیت استاندارد و قابل قبولی دارد؟

چه فرشی کیفیت استاندارد و قابل قبولی دارد؟