مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 13:452020-09-22سياسي

تغییر دبیران ستاد امربه معروف و نهی از منکر در 25 استان کشور


جانشین دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور گفت: در 25 استان، دبیران ستاد امربه معروف و نهی از منکر برای پیشرفت و بهبود امور در این حوزه تغییر پیدا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام روح الله میرزایی بعدازظهر سه شنبه در جلسه معارفه دبیر جدید ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان سمنان اظهار داشت: در 25 استان کشور دبیران ستاد امربه معروف و نهی از منکر برای پیشرفت و بهبود امور در این حوزه تغییر پیدا کردند.

وی بهره گیری از نیروهای جهادی و انقلابی را در دستور کار دانست و افزود: این ستاد در سال 1372 تشکیل و در استان ها نیز به متناظر ستاد کشوری، ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان ها تشکیل شد.

جانشین دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور بابیان اینکه نیاز است اثر خارجی و ملموس مصوبات و اقدامات ستاد امربه معروف و نهی از منکر، در متن جامعه مشهود باشد، خاطرنشان کرد: امربه معروف و نهی از منکر، همچون نماز واجب است.

میرزایی بابیان اینکه لازم است تا زمینه و بستر فراهم شود تا مردم بتوانند به راحتی این فریضه واجب را در جامعه انجام دهند، گفت: ما در قبال مردم و اینکه بتوانند به راحتی نسبت به امربه معروف و نهی از منکر اقدام کنند، مسئول هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر دبیران ستاد امربه معروف و نهی از منکر در 25 استان کشور

تغییر دبیران ستاد امربه معروف و نهی از منکر در 25 استان کشور