مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 12:552020-09-22حوادث

انهدام باند سرقت از منازل در کرج


فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری اعضای باند سارقان منزل که اقدام به 90 فقره سرقت در استان های مختلف کرده بودند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: در پی وقوع سرقت های متعدد منزل در مناطق مختلف شهر کرج با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستورکار پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی گفت: در بررسی های اولیه برای کارآگاهان محرز شد که سارقان با خودروهای مسروقه و در گروه های سه و چهارنفره در ساعات ابتدایی شب پس از شناسایی منازل خالی از سکنه با زدن زنگ آیفون، پرتاب کردن سنگ ریزه به شیشه های پنجره مشرف به خیابان و اطمینان از خالی بودن خانه، با شیوه تخریب درهای ضد سرقت، پنجره روی و بالکن روی و تخریب جک های در ورودی پارکینگ وارد منزل شده و اقدام به سرقت اقلام با ارزش همچون طلا و نقره، لپ تاپ، لوازم آشپزخانه و اقلام صوتی و تصویری می کردند.

محمدیان اظهار کرد: با توجه به اینکه سارقان هیچ گونه ردی از خود برجای نگذاشته بودند، اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان با تلاش های شبانه روزی در نهایت ردپای یکی از سارقان سابقه دار و حرفه ای را در این سرقت ها مشاهده کرده و با توجه به اینکه نامبرده در استان های مختلف تردد داشته با تحقیقات گسترده و به کارگیری اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سرقت از منازل در کرج

انهدام باند سرقت از منازل در کرج