مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 12:052020-09-22اقتصادي

تملک و آزادسازی 90 درصد از املاک معارض پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از تملک و آزادسازی 90 درصد از املاک معارض پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار خبر داد.

- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از تملک و آزادسازی 90 درصد از املاک معارض پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صفا صبوری دیلمی در جریان بازدید میدانی از روند پیشرفت فاز دوم پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار افزود: عملیات اجرایی پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار در حالی از حدود 12 سال پیش آغاز شد که عملیات اجرایی آن با بیش از هزار ملک معارض مواجه بود.

تاکنون بیش از 90 درصد این املاک خریداری شده و املاک باقی مانده که مربوط به مسیرهای کندروی شمالی است نیز تا سال آینده رفع خواهند شد.

وی با بیان آنکه تلاش برای تکمیل پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار در چهار فاز اجرایی تعریف شده است، افتتاح فاز نخست این پروژه بزرگراهی شامل حدفاصل بزرگراه آزادگان تا پل شهید مزینانی به طول دو کیلومتر در سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: فاز دوم پروژه شامل تندروهای بزرگراه حدفاصل پل شهید مزینانی تا بزرگراه امام رضا(ع) به طول چهار کیلومتر است که تا اوایل آبان ماه امسال افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تملک و آزادسازی 90 درصد از املاک معارض پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار

تملک و آزادسازی 90 درصد از املاک معارض پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار