مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 12:052020-09-22حوادث

تأسیس شعبه ویژه مبارزه با اراذل و اوباش در کرج


دادستان عمومی و انقلاب استان البرز از تأسیس شعبه ویژه مبارزه با اراذل و اوباش در دادگاه عمومی و انقلاب شهرستان کرج خبر داد.

- حسن مددی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به لزوم همکاری و هماهنگی پلیس و دستگاه قضایی گفت: به برکت وجود نیروهای انقلابی و جهادی در استان البرز؛ همکاری و هماهنگی مثال زدنی بین پلیس و دستگاه قضایی برقرار است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز خدمت به مردم و برخورد جدی با مجرمان و هنجارشکنان را از وظایف مشترک نیروی انتظامی و دستگاه قضایی دانست و افزود: از اقدامات پلیس برای مبارزه با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم عمومی حمایت کامل می کنیم تا به این وسیله امنیت روانی جامعه مضاعف شود.

وی امنیت و آرامش جامعه را مرهون تلاش های شبانه روزی کارکنان پلیس و سایر نیروهای امنیتی دانست و اظهار کرد: دستگاه قضایی و پلیس عرضه اندام اراذل و اوباش را به هیچ وجه برنمی تابند و برخورد جدی با این افراد صورت خواهد گرفت.

این مقام مسئول با تقدیر از اجرای طرح های مبارزه با اراذل و اوباش توسط پلیس البرز تصریح کرد: در این راستا با هماهنگی های صورت گرفته یک شعبه ویژه مبارزه با اراذل و اوباش در دادگاه عمومی و انقلاب شهرستان کرج تأسیس شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأسیس شعبه ویژه مبارزه با اراذل و اوباش در کرج

تأسیس شعبه ویژه مبارزه با اراذل و اوباش در کرج