مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 11:202020-09-22اقتصادي

شروع ساخت 115 هزار مسکن ملی در شهرهای جدید


معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تاکنون عملیات اجرایی 115 هزار واحد مسکونی در مجموعه شهرهای جدید آغاز شده است، گفت: در سال جاری تعداد قابل توجهی از واحدها افتتاح خواهد شد.

- حبیب الله طاهرخانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طرح اقدام ملی مسکن با تعهد 200 هزار واحد در شهرهای جدید در چهار قالب به صورت مشارکتی، تفاهم نامه، ثبت نام و واگذاری با تعهد ساخت آغاز شده که در همه سطوح با سرعت مناسبی پیش می رود.

به طور کلی 142 هزار واحد به مرحله انعقاد قرارداد و 115 هزار واحد به مرحله ساخت رسیده است.

وی افزود: تاکنون عملیات اجرایی 15 هزار و 342 واحد به صورت مشارکتی، 38 هزار و 418 واحد در قالب تفاهم نامه، 34 هزار و 209 واحد به روش ثبت نام متقاضیان و 27 هزار و 319 واحد در قالب واگذاری با تعهد ساخت، آغاز شده و یا در آستانه شروع است.

امسال تعداد توجهی مسکن ملی در شهرهای جدید افتتاح می شود معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه طرح ها در قالب مشارکت با بخش خصوصی با ظرفیت مناسبی در حال اجرا است گفت: در این بخش تعداد قابل توجهی واحد به مراحل پایانی رسیده و امسال فاز به فاز تحویل خواهد شد.

طاهرخانی درباره روند اجرای پروژه در بخش ثبت نام نیز تصریح کرد: در بخش ثبت نام ها کسانی که واریز وجه داشته اند پروژه شان مشخص شده و به طور دقیق می دانند که در کدام واحد ساکن خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع ساخت 115 هزار مسکن ملی در شهرهای جدید

شروع ساخت 115 هزار مسکن ملی در شهرهای جدید