مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 11:002020-09-22سياسي

تصویب کلیات سند راهبردی توسعه منابع انسانی در شهرداری تهران


اعضای شورای اسلامی شهر تهران کلیات لایحه سند راهبردی توسعه منابع انسانی شهرداری تهران را به تصویب رساندند.

- تصویب کلیات "سند راهبردی توسعه منابع انسانی "در شهرداری تهران اعضای شورای اسلامی شهر تهران کلیات لایحه "سند راهبردی توسعه منابع انسانی شهرداری تهران" را به تصویب رساندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز بررسی لایحه سند راهبردی توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در صحن علنی شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت و حسن رسولی در قرائت کلیات این دستور با بیان این که چندی پیش سخنرانی من در خصوص نیروی انسانی شهرداری موجب بروز سوتفاهماتی شد گفت: من قصد اساعه ادب به ساحت شخصیت همکارانم در شهرداری نداشتم برهمین اساس از سوتفاهم ایجاد شده عذرخواهی می کنم.

وی با بیان این که جذب نیروی انسانی برگزیده و خروج داوطلبانه و هدایت شده نیروی انسانی در شهرداری یکی از راهبردهای اصلی برنامه سوم توسعه شهرداری مصوب شورای شهر بود گفت: برهمین اساس سند راهبردی توسعه منابع انسانی در شهرداری تهران امروز در دستور کار شورا قرار می گیرد تا بتوانیم فرآیند مدیریت منابع انسانی در شورا و شهرداری را اصلاح کنیم.

وی با بیان این که اصلاح فرآیند مدیریت منابع انسانی در این لایحه از مراحل اول جذب نیرو مورد توجه قرار گرفته گفت: جذب نیرو از طریق نخبه گزین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب کلیات سند راهبردی توسعه منابع انسانی در شهرداری تهران

تصویب کلیات سند راهبردی توسعه منابع انسانی در شهرداری تهران