مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 11:002020-09-22سياسي

فقط با القاب نمی توان کشور را اداره کرد/روز دعوا نیست


وزیر بهداشت، با عنوان این مطلب که برای اداره کشور نیازمند تفکری نو و جدید هستیم، گفت: فقط با القاب نمی توان کشور را اداره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید نمکی، روز سه شنبه در نشست هیات اندیشه ورز سازمان بسیج جامعه پزشکی که در مجتمع فرهنگی ولیعصر(عج) تهران برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت هفته بزرگداشت دفاع مقدس، اظهار داشت: چهلمین سالگرد این حرکت بزرگ عرفانی را به همه رزمندگان و ملت ایران تبریک می گویم و به همه شهدای دفاع از حریم و حرم و سلامت سرزمین مان درود می فرستم.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای اول مسئولیتم در وزارت بهداشت به این نتیجه رسیدم که در سازمان غذا و دارو عده ای خودشان را به بسیج و بسیج جامعه پزشکی گره زده بوده اند اما متاسفانه یکی از نقاط آسیب پذیری دستگاه ها و سازمان هایی مانند بسیج این است که اجازه دهند دامنشان به افراد بی لیاقت و یا خدای ناکرده کسانی که لیاقت پوشیدن این ردا را ندارند، آلوده شود.

اولین نیازمندی بسیجی شدن، پاکیزگی است و نمی شود هر کسی را زیر بیرقی برد که جایگاه پاکیزگان و صدیقان تاریخ یک مملکت و نظام است.

برای اداره سازمان غذا و دارو که محلی از مفسده اصلی در وزارت بهداشت بود لذا فردی را مناسب تر از دکتر شانه ساز با سابقه ای از پاکیزگی و پاک طینتی نیافتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط با القاب نمی توان کشور را اداره کرد/روز دعوا نیست

فقط با القاب نمی توان کشور را اداره کرد/روز دعوا نیست