مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 10:452020-09-22بين الملل

همایش مجازی رسانه های عربی و اسراییلی در حمایت از عادی سازی


تعدادی از چهره های رسانه ای و روزنامه نگاران کشورهای عربی در همایش مجازی عادی سازی با هدف بحث و بررسی نقش روزنامه نگاران در بهبود روابط میان کشورهای عربی و رژیم اشغالگر اسراییل شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت روزنامه عربی21، در این همایش که عنوان آن نقش رسانه ها در تقویت صلح در منطقه بود، چهره هایی از کشورهای عربی بحرین، امارات، عربستان، سودان، مصر و الجزایر و نیز چهره هایی اسراییلی حضور داشتند.

این همایش را شورای عربی ادغام منطقه ای ترتیب داده بود که توسط فعالی به نام جوزف براودی مدیریت می شود و برای مقابله با جرم خواندن و ممنوع دانستن عادی سازی کشورهای عربی با اشغالگران اسراییلی در منطقه تلاش می کند.

سایت روزنامه تایمز رژیم صهیونیستی در گزارشی درباره این همایش مدعی شد، بیش از 10 تن از کارشناسان حوزه ارتباطات و روزنامه نگاران و چهره های آکادمیک کشورهای عربی از جمله افرادی از کشورهایی که اسراییل روابط رسمی با آنها ندارد، در این همایش مجازی بی سابقه شرکت کرده و با روزنامه نگاران اسراییلی و تعدادی از مسؤولان عالی رتبه تل آویو درباره نقش رسانه ها در برقراری صلح در منطقه گفت وگو کردند.

این سایت در ادامه مدعی شد، شرکت کنندگان در همایش تنها از شرکای جدید صلح (عادی سازی) اسراییل یعنی امارات و بحرین نبودند بلکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش مجازی رسانه های عربی و اسراییلی در حمایت از عادی سازی

همایش مجازی رسانه های عربی و اسراییلی در حمایت از عادی سازی