مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 09:552020-09-22سياسي

برگزاری جشنواره کشوری امر به معروف در علوم پزشکی همدان


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان از برگزاری جشنواره کشوری امر به معروف و نهی از منکر به میزبانی همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز نشست هم اندیشی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با مدیریت روابط عمومی به منظور برگزاری جشنواره کشوری امر به معروف و نهی از منکر به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان در این نشست اظهار کرد: در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه بر لزوم تجلیل از فعالان حوزه امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه تاکید شد.

سیده زهرا اصغری با بیان اینکه مقرر شد جشنواره به صورت کشوری با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت علم، تحقیقات و فناوری و حوزه های عملیه برگزار شود گفت: در حال حاضر کمیته علمی و اجرایی اولیه در حال تشکیل است.

وی یادآور شد: ارکان این جشنواره کشوری معاونت دانشجویی و روابط عمومی دانشگاه است تا با برگزاری نشست ها و تبادل نظر چارچوب مناسبی برای این برنامه در نظر گرفته شود و این اقدامات کارشناسانه با جدیت مورد پیگیری قرار گیرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه برنامه ریزی مناسب برای پژوهش های کاربردی درباره امر به معروف و نهی از منکر در دستور کار است گفت: با تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره کشوری امر به معروف در علوم پزشکی همدان

برگزاری جشنواره کشوری امر به معروف در علوم پزشکی همدان