مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 09:502020-09-22فرهنگي

اگر آن لحظه های ناب در ایلام ثبت می شد


فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: اگر ما در روزهای سخت دفاع مقدس می توانستیم مستندسازی کنیم و جمعی به عنوان مستندساز و فیلمبردار لحظات ناب دفاع مقدس را ثبت و ضبط می کردند، - ایسنا/ایلام فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: اگر ما در روزهای سخت دفاع مقدس می توانستیم مستندسازی کنیم و جمعی به عنوان مستندساز و فیلمبردار لحظات ناب دفاع مقدس را ثبت و ضبط می کردند، شاید امروز استان ایلام در حوزه دفاع مقدس ، وضعیت دیگری داشت.

سردار جمال شاکرمی در مراسم اختتامیه اولین جشنواره استانی فیلم مقاومت در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی شهر ایلام، اظهار کرد: دفاع مقدس خیلی از هنرمندان ما را حرفه ای کرد و امروز با بهره گیری از تجربه های دفاع مقدس، در سطح کشور جهان مطرح هستند.

وی گفت: اگر ما در روزهای سخت دفاع مقدس می توانستیم مستندسازی کنیم و جمعی به عنوان مستندساز و فیلمبردار لحظات ناب دفاع مقدس را ثبت و ضبط می کردند،شاید امروز استان ایلام در حوزه دفاع مقدس ، وضعیت دیگری داشت.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تصریح کرد: ما امروز به هنرمند متعهد نیاز داریم، شهید آوینی می فرماید که یک روز تکلیف بود قلم به دست بگیرم و به کارهای جهادی بپردازم و در صحنه ای دیگر با دوربین به شکار لحظه ها بپردازم و در زمینه ثبت رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر آن لحظه های ناب در ایلام ثبت می شد

اگر آن لحظه های ناب در ایلام ثبت می شد