مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 09:452020-09-22سياسي

سهم لرستان از صندوق توسعه ملی برای مقابله با کرونا کم است


سهم استان از صندوق توسعه ملی 45 میلیارد تومان بوده که با توجه به کمبود تجهیزات و زیرساخت ها در آن ضرورت دارد این رقم افزایش یابد.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: سهم استان از صندوق توسعه ملی 45 میلیارد تومان بوده که با توجه به کمبود تجهیزات و زیرساخت ها در آن ضرورت دارد این رقم افزایش یابد.

حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در آیین بهره برداری و افتتاح پروژه های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور دکتر نمکی وزیر بهداشت و درمان در مرکز غربالگری سرطان و شیمی درمانی خرم آباد برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شهدای استان اظهار کرد: رزم لرستان در مقابله با ضد انقلاب داخلی و در جنگ تحمیلی زبانزد بوده و است.

وی با بیان اینکه کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در جهاد سلامت انجام وظیفه می کنند و این تلاش ستودنی و جهاد نور علیه ظلمت است، افزود: تا این روحیه در بین پزشکان و اقشار مختلف وجود دارد قله های پیروزی را فتح خواهیم کرد.

شاهرخی با اشاره به عقب ماندگی تاریخی لرستان در بحث زیرساخت ها گفت: در مقایسه با افزایش جمعیت و گسترش شهرها زیرساخت ها در لرستان توسعه پیدا نکرده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر پرداخت مشوق های مالی برای افرادی که در مقابله با ویروس کرونا تلاش می کنند تاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم لرستان از صندوق توسعه ملی برای مقابله با کرونا کم است

سهم لرستان از صندوق توسعه ملی برای مقابله با کرونا کم است