مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 08:252020-09-22سياسي

استیضاح شهردار رشت کاملا قانونی بود


رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به شبهات مطرح شده درباره استیضاح شهردار رشت گفت: استیضاح ناصر حاج محمدی شهردار رشت کاملا قانونی بوده و هیچ گونه تخلفی رخ نداده است.

- احمد رمضانپور دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به حواشی مطرح شده پیرامون غیرقانونی بودن جلسه استیضاح شهردار رشت اظهار کرد: بر اساس ماده 83 آیین نامه داخلی شوراها، از زمانی که بحث قانع نشدن اعضای شورا از پاسخگویی شهردار مطرح می شود، شورا می تواند طی یک صورتجلسه که در آن یک سوم اعضای شورا درخواست استیضاح را مطرح کرده باشند این مهم را در دستور کار قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه جلسه استیضاح شهردار رشت کاملا قانونی برگزار شد، افزود: رییس شورا بر اساس قانون اجازه دارد از زمانی که یک سوم اعضای شورا درخواست استیضاح را مطرح کرده اند به مدت 10 روز جلسه استیضاح را برگزار کند.

رییس شورای شهر رشت با بیان اینکه برگزاری جلسه استیضاح از زمان قانع نشدن اعضا از پاسخ های شهردار تا 10 روز آینده بر عهده ریاست شورا است، گفت: بر اساس قانون طی این مدت زمانی یک الی 10 روز، رییس شورا به منظور برگزاری جلسه استیضاح نیازی به رای دو سوم اعضا ندارد و بنابراین هیچ گونه تخلفی از این بابت رقم نخورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استیضاح شهردار رشت کاملا قانونی بود

استیضاح شهردار رشت کاملا قانونی بود