مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 08:252020-09-22اقتصادي

قیمت کنجاله سویا در بنادر 2700 تومان تعیین شد/ 3.3 میلیون تن کالای اساسی موجود است


سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت گفت: ستاد تنظیم بازار قیمت کنجاله سویا را در بنادر 2700 تومان تعیین کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا کلامی در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار در خصوص نهاده های دام و طیور، اظهار داشت: ستاد تنظیم بازار قیمت کنجاله سویا را در بنادر 2,700 تومان تعیین کرد و بانک مرکزی باید هزینه های مرتبط با نقل و انتقال ارز و کارمزد را در قالب فیش خدمت برای واردکننده لحاظ کند تا واردات این محصول با صرفه اقتصادی باشد و انگیزه های لازم برای تأمین این کالا فراهم شود.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت افزود: از ابتدای سال تا 29 شهریورماه، 4 میلیون و 800 هزار تن واردات ذرت داشتیم که تأمین این ماده نسبت به مقطع مشابه سال قبل 23 درصد بیشتر است.

وی ادامه داد: مصرف سالانه ذرت 10 میلیون تن است که 9 میلیون و 200 هزار تن آن از محل واردات و 800 هزارتن دیگر از محل تولید داخلی تأمین می شود.

افزایش 17 درصدی تخصیص ارز روغن خام و 5 درصدی کنجاله سویا سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت در خصوص روغن خام، دانه های روغنی و کنجاله سویا نیز گفت: خوشبختانه روند تخصیص ارز برای واردات این کالاها توسط بانک مرکزی مثبت شده است و تخصیص ارز روغن خام نسبت به مدت مشابه سال قبل 17 درصد و کنجاله سویا 5 درصد افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت کنجاله سویا در بنادر 2700 تومان تعیین شد/ 3.3 میلیون تن کالای اساسی موجود است

قیمت کنجاله سویا در بنادر 2700 تومان تعیین شد/ 3.3 میلیون تن کالای اساسی موجود است