مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 08:052020-09-22اجتماعي

کتابخانه های عمومی و نیروی انتظامی سمنان تفاهم نامه امضا کردند


تفاهم نامه همکاری بین اداره کل کتابخانه های عمومی و همچنین فرماندهی انتظامی استان سمنان با هدف استفاده از ظرفیت های مروجِ فرهنگ مطالعه به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تفاهم نامه همکاری بین مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان و فرمانده انتظامی استان سمنان باهدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی همزمان با صبح سه شنبه به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی به امضا رسید که برخی از مفاد آن به ارتقای کتابخوانی با توجه به ظرفیت ها و نیروی انسانی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی اشاره می کند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان درباره این تفاهم نامه بیان کرد: توسعه و هم افزایی امکانات کتاب و کتاب خوانی و ترویج فرهنگ مطالعه مفید در کنار بهره مندی از ظرفیت چهره های فرهنگی و هنری این اداره کل و همچنین نیروی انتظامی در زمره اهداف و محورهای این تفاهم نامه است.

حسین شاکری به بهره گیری متقابل از ظرفیت دو دستگاه در زمینه مهارت افزایی کارکنان، پرهیز از موازی کاری و همپوشانی در برنامه های فرهنگی و اجتماعی نیز اشاره کرد و بیان داشت: ایجاد کتابخانه مشارکتی در مراکز ناجا و اختصاص کتاب های تخصصی حوزه روانشناسی به مراکز مشاوره پلیس از دیگر مفاد تفاهم نامه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه های عمومی و نیروی انتظامی سمنان تفاهم نامه امضا کردند

کتابخانه های عمومی و نیروی انتظامی سمنان تفاهم نامه امضا کردند