مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 08:002020-09-22سياسي

امیدآفرینی جهاد برتر کشور است / لزوم قدرشناسی از مردم با خدمتگزاری


فرمانده سپاه جواد الائمه خراسان شمالی امید آفرینی را جهاد برتر امروز در کشور بیان کرد و گفت: مردم در تمامی صحنه های حمایت از نظام حضور دارند و پای کار هستند پس قدرشناسی از آنان با خدمتگزاری میسر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد ابوالقاسم چمن صبح امروز در همایش گفتمان مقاومت با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر انقلاب اظهار کرد: بیانات مقام معظم رهبری به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس امسال همچون منشوری برای بازخوانی دفاع مقدس بود.

وی با تأکید بر لزوم مرور نکات دفاع مقدس از بیان رهبر انقلاب تصریح کرد: انقلاب اسلامی و عاشورای امام حسین شباهت های فراوانی دارند که از جمله آن تجلی یافتن زیبایی های دفاع از حرم و انقلاب و جلوه گری ایثارگری های رزمندگان ازجمله آن است.

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با اشاره به اینکه عظیمت و ابهت انقلاب اسلامی باعث شد تا دشمنان برای از بین برد آن جنگ را به راه بیندازند، افزود: استکبار پس از انقلاب اسلامی دست خود را از این کشور قطع شده دید و به بهانه های مختلف درصدد برآمد تا جنگ را علیه ملت و نظام ایران آغاز کند زیرا منافع خود را درخطر می دید.

وی هدایت امام را عاملی برای تبدیل جنگ تحمیلی به دفاع مقدس دانست و ادامه داد: ویژگی برجسته آن، دفاع از ارزش ها و مکتب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدآفرینی جهاد برتر کشور است / لزوم قدرشناسی از مردم با خدمتگزاری

امیدآفرینی جهاد برتر کشور است / لزوم قدرشناسی از مردم با خدمتگزاری