مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 07:352020-09-22اقتصادي

صدور اسناد تک برگ کاداستر برای 40 هزار هکتار اراضی ملی استان تهران


معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از صدور اسناد تک برگ کاداستر برای 40 هزار هکتار اراضی ملی استان تهران خبر داد.

- معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از صدور اسناد تک برگ کاداستر برای 40 هزار هکتار اراضی ملی استان تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حسن ردایی در حاشیه بیست و هشتمین جلسه کارگروه رفع موانع تثبیت مالکیت دولت در اراضی ملی و دولتی استان تهران گفت: در این جلسه 17 پلاک ثبتی واقع در شهرستان های ملارد، ورامین و پیشوا شامل 40 هزار هکتار اراضی ملی و دولتی مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت و با توجه به رفع موانع موجود، این میزان اراضی در مسیر صدور اسناد تک برگ کاداستری قرار گرفت.

وی افزود: با هدف سرعت بخشی در اجرای طرح کاداستر، مستندات اصلاح هندسی نقشه های ثبتی 10هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان ملارد نیز به کارگروه ارائه و مقرر شد صدور اسناد تک برگ برای این میزان اراضی در دستور کار اداره ثبت قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران در این جلسه علاوه بر مدیران کل منابع طبیعی و ثبت اسناد استان تهران و دیگر اعضاء کارگروه، مسئولان منابع طبیعی و ثبت اسناد شهرستان های ملارد، ورامین و پیشوا نیز حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور اسناد تک برگ کاداستر برای 40 هزار هکتار اراضی ملی استان تهران

صدور اسناد تک برگ کاداستر برای 40 هزار هکتار اراضی ملی استان تهران