مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 07:202020-09-22اجتماعي

آغاز مهر عاطفه ها؛ همدلی بوشهری ها، یاریگر دانش آموزان نیازمند


جشن مهر عاطفه ها از اول مهر با هدف جمع آوری کمک برای تأمین گوشی و تبلت دانش آموزان نیازمند در همه مدارس استان بوشهر شروع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محمود حسنی توابع صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط کرونا یی و ضرورت آموزش مجازی در سال تحصیلی جدید اظهار داشت: هر چند اولویت آموزش وپرورش آموزش حضوری است اما حدود 70 درصد از دانش آموزان استان به شیوه غیرحضوری آموزش می بینند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان بوشهر ادامه داد: با وجود اینکه بیشتر مدارس استان به شیوه مجازی و از طریق شبکه شاد فعالیت می کنند، اما متاسفانه تعدادی از دانش آموزان از دسترسی به گوشی هوشمند و تبلت برای بهره مندی از آموزش های مجازی محروم هستند.

حسنی توابع ادامه داد: در این راستا و با هدف جمع آوری کمک های مردمی برای تأمین نیازهای تحصیلی این گروه دانش آموزان، جشن مهر عاطفه ها با شعار مهر همدلی برای همه دانش آموزان در سراسر استان از روز سه شنبه اول مهر شروع شده است.

مدیر سازمان دانش آموزی در خصوص شیوه برگزاری جشن مهر عاطفه ها گفت: در مدارسی که به صورت حضوری فعالیت دارند، این جشن با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

وی افزود: برای برگزاری این جشن در سایر مدارس از ظرفیت شبکه شاد استفاده می کنیم تا دانش آموزان و خانواده های نوع دوست هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مهر عاطفه ها؛ همدلی بوشهری ها، یاریگر دانش آموزان نیازمند

آغاز مهر عاطفه ها؛ همدلی بوشهری ها، یاریگر دانش آموزان نیازمند