مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 07:102020-09-22حوادث

دستگیری عامل شهادت هادی رییسی در کمتر از یک ساعت/کشف 589 کیلو مواد افیونی


فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری عامل شهادت هادی رییسی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فهرج در کمتر از یک ساعت و کشف 589 کیلو و 506 گرم مواد افیونی در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

- دستگیری عامل شهادت "هادی رییسی" در کمتر از یک ساعت/کشف 589 کیلو مواد افیونی ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری عامل شهادت "هادی رییسی" رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فهرج در کمتر از یک ساعت و کشف 589 کیلو و 506 گرم مواد افیونی در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری در جمع خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فهرج با اقدامات اطلاعاتی از عبور محموله سنگینی از مواد افیونی از شهرستان فهرج مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: ماموران در روستای علی آباد چاهدگال به یک دستگاه خودرو نیسان برخورد و با سرنشینان مسلح آن درگیر شدند که متاسفانه ستوان یکم هادی رییسی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فهرج در این درگیری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ناظری بیان کرد: خودرو اشرار از محل درگیری متواری شد اما با سرعت عمل و هوشیاری ماموران پلیس در کمتر از یک ساعت توقیف و قاتل مسلح دستگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل شهادت هادی رییسی در کمتر از یک ساعت/کشف 589 کیلو مواد افیونی

دستگیری عامل شهادت هادی رییسی در کمتر از یک ساعت/کشف 589 کیلو مواد افیونی