مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 07:002020-09-22اقتصادي

معرفی نیازهای فناورانه صنایع معدنی به شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها


رویداد معرفی نیازهای فناورانه حوزه معدن و صنایع معدنی با هدف بهم رسانی عرضه و تقاضای نوآوری صنایع معدنی به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می شود.

- رویداد معرفی نیازهای فناورانه حوزه معدن و صنایع معدنی با هدف بهم رسانی عرضه و تقاضای نوآوری صنایع معدنی به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رویداد مجازی (وبینار) حوزه معدن و صنایع معدنی به منظور شبکه سازی و بهره مندی از توان شرکت های دانش بنیان و برای رفع چالش های این حوزه از 6 تا 8 مهر ماه جاری برگزار خواهد شد.

محورهای این رویداد شامل ساخت و تعمیر تجهیزات و ماشین آلات معدن و صنایع معدنی، تولید مواد شیمیایی و معدنی مورد نیاز این حوزه، ساخت قطعات فلزی و غیرفلزی مورد نیاز حوزه معدن و صنایع معدنی و فناوری های مورد نیاز در فرآیندهای اکتشاف و فرآوری مواد معدنی است.

بر اساس اعلام صندوق نوآوری و شکوفایی، علاوه بر ارائه نیازهای فناورانه حوزه معدن و صنایع معدنی، جلسات پرسش و پاسخ زنده و تشریح نحوه تعامل خریداران محصولات مرتبط با حوزه معدن با شرکت های دانش بنیان، مذاکرات تجاری B2B به صورت مجازی، برگزاری کارگاه های معرفی نقش مالکیت فکری و دریافت استانداردها در توسعه محصولات حوزه معدن و معرفی حمایت های صندوق نوآوری و شکوفایی از بهم رسانی عرضه و تقاضای فناور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی نیازهای فناورانه صنایع معدنی به شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها

معرفی نیازهای فناورانه صنایع معدنی به شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها