مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 06:452020-09-22سياسي

سپاه همواره فریادرس مردم است


فرمانده سپاه کربلا با باین اینکه حل مشکلات مردم توسط سپاه یکی از دغدغه ها محسوب می شود، گفت: سپاه تلاش می کند همه جا فریادرس مردم باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ سیاوش مسلمی صبح سه شنبه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دیدار با خانواده شهیدان رضیعی و سردار شهید ییلاقی افزود: خانواده های معظم شهدا، مایه عزت، اقتدار و سرمایه های معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: نظام اسلامی مدیون خون های پاک شهدا و صبر و استقامت خانواده معظم شهدا است زیرا خانواده های معظم شهدا، الگوی صبر، ایثار و استقامت هستند.

وی تصریح کرد: این وظیفه به عنوان سرباز ولایت بر دوشمان است که در خدمت خانواده های معظم شهدا باشیم و دیدار با آنها، روحیه ولایت مداری و دفاع از کشور را در ما تقویت می کند.

سرهنگ مسلمی در ادامه با بیان اینکه حل مشکلات مردم توسط سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران یکی از دغدغه های ما محسوب می شود، اظهار کرد: هر کجا مردم ما به مشکل برخورد کردند، سپاه باتمام قدرت خود ورود پیدا کرد و توانست دردی از دردهای مردم را کمتر کند.

و؛ افزود: شرایط کاری اقتضا می کند همه جا فریادرس مردم عزیز باشیم چرا که هر چه داریم متعلق به همین مردم است و خادمی برای ولی نعمتان انقلاب برای ما در مجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه همواره فریادرس مردم است

سپاه همواره فریادرس مردم است