مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 06:402020-09-22اجتماعي

چگونه و از چند ماهگی می توان کودک را به «مهدکودک» سپرد؟


یک روانشناس با بیان اینکه مهد کودک در عصر حاضر یکی از ملزومات رشد اساسی کودک محسوب می شود اظهار کرد: باید توجه کرد که شخصیت اصلی کودک تنها در محیط خانواده شکل می گیرد و حضور در محیط های دیگر مانند مهد کودک به این شکل گیری کمک می کند.

- یک روانشناس با بیان اینکه مهد کودک در عصر حاضر یکی از ملزومات رشد اساسی کودک محسوب می شود اظهار کرد: باید توجه کرد که شخصیت اصلی کودک تنها در محیط خانواده شکل می گیرد و حضور در محیط های دیگر مانند مهد کودک به این شکل گیری کمک می کند.

شبنم طلوعی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه برای حضور کودکان در مهدهای کودک باید شرایط کرونا را مد نظر قرار داد، به تبیین ضرورت حضور کودکان در مهد کودک پرداخت و اظهار کرد: حضور در مهدهای کودک توان اجتماعی کودک را افزایش می دهد و چگونگی برقراری یک ارتباط موثر با بزرگتر ها را به او یاد می دهد، همچنین تعدد بازی هایی که در مهدهای کودک وجود دارد باعث می شود سیستم حسی کودک رشد و کودک شکوفا شود.

این روانشناس ادامه داد: همچنین بسیاری از اختلالات رفتاری کودک که بر اثر نا آگاهی والدین در خانه به وجود آمده است، با حضور کودک در مهدهای کودک تعدیل می شود.

به گفته ی وی، یکی از مزایای حضور کودکان در مهدهای کودک، برقراری ارتباط با کودکان هم سن خود است چراکه کودکی که همیشه بزرگ ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه و از چند ماهگی می توان کودک را به «مهدکودک» سپرد؟

چگونه و از چند ماهگی می توان کودک را به «مهدکودک» سپرد؟