مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 06:152020-09-22پزشكي

توزیع واکسن آنفلوانزا از 10 مهرماه در گلستان


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گلستان از توزیع واکسن آنفلوانزا در همه استان های کشور از 10 مهرماه جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، پانیذ صدرایی اظهار کرد: امسال با توجه به رعایت موارد بهداشتی و استفاده از ماسک به جهت جلوگیری از سرایت کرونا از سوی مردم، تزریق واکسن آنفلوانزا برای همه مردم، ضرورت ندارد.

وی تصریح کرد: 16 میلیون عدد واکسن دیگر آنفلوانزا در کشور با ارز دولتی با قیمت 50 هزار تومان در دسترس سایر هموطنان قرار خواهد گرفت که افراد می توانند با ارائه کارت ملی و ثبت نام در سامانه مورد نظر، به داروخانه های سراسر کشور مراجعه کرده و واکسن دریافت کنند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: در مرحله اول توزیع واکسن آنفلوانزا، تعداد 5/2 میلیون واکسن آنفلوانزا با نام علمی Influ Vac به صورت رایگان از طریق معاونت بهداشتی دانشگاه های علوم پزشکی کشور و مراکز بهداشتی توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این مرحله، تمام مادران باردار، تمام پرسنل بهداشتی، درمانی، خدماتی، اداری، و انتظامات شاغل در بیمارستان های دولتی با هماهنگی معاونت درمان، تمام گروه های اولویت دار که زیرمجموعه وزارت بهداشت نیستند مانند بیمارستان های غیردولتی، خصوصی و خیریه، تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع واکسن آنفلوانزا از 10 مهرماه در گلستان

توزیع واکسن آنفلوانزا از 10 مهرماه در گلستان